Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Scrapling

 Op de valreep doe ik toch nog mee met de #41 challenge van Art Journey. Het thema is deze keer scraplings....huh wat voor dinges ??? SCRAPLINGS (Een scrapling is het smalle dubbelgevouwen strookje dat je afsnijdt wanneer je van een gewone rechthoekige kaart een vierkante kaart maakt.  Maar elk smal, hoog dubbelgevouwen kaartje is ok.  Je kan het als kadolabel, bladwijzer, ... gebruiken)

Eerst wilde ik nog meer maken, maar het is gepriegel op de vierkante centimeter en ik had er geen tijd voor op mijn manier. De stempels zijn van Art Journey, van de sheet Pencils and Brushes. Ik heb Distress Inkt gebruikt: Picked Raspberry, Peacock Feathers, Salty Ocean en Shaded Lilac.

3 opmerkingen:

Godelieve zei

Jouw scrapling ziet er prachtig uit! Zo mooi van kleur. Dank je wel om mee te doen!

Art Journey zei

Wat een mooie scrapling. Heel leuk met die potloden!!!! Bedankt voor het mee doen.

Lindeke zei

Zeer mooie scrapling! Mooie kleurtjes heb je gebruikt!
Groetjes, Linda