Pagina's

woensdag 13 november 2013

Een kerstkaart en meer

Deze kerstkaart heb ik al weer een hele tijd geleden gemaakt. Ergens in het voorjaar denk ik. Het is met de seasonal distress inkten gemaakt. De stempels zijn van Viva Decor en Marianne Design als ik het goed heb. Ook de ijskristal is van Marianne Design. Een oudje, maar wel een leuke.
 


Het volgende kaartje heb ik ook al weer een tijdje geleden gemaakt. De stempel is van Hero Arts.
Ik heb hem ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Erg leuk om te doen, wil het ook nog eens proberen met het waterpenseel en inkt in te kleuren, of met waterverf.
Het achtergrond papier is van de Action.
Dit was het weer voor vandaag. 


3 opmerkingen:

Gerrina zei

Dat vogeltje is helemaal leuk! En die kleuren zijn apart en mooi bij elkaar! Groetjes, Gerrina

nit@ zei

wat een schatjes!

groetjes
anita

DELETED zei

hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄