Pagina's

zondag 17 februari 2013

Een voorproefje


van wat nog gaat komen ..... Eigenlijk heeft het veel te lang geduurd dat ik wat heb geblogd, maar op een of andere manier kon ik me er niet toe zetten. In de tussentijd heb ik wel geknutseld, maar van de laatste 5 projectjes heb ik nog geen foto's gemaakt omdat het steeds van dat verschrikkelijke weer is en ik toch graag even bij daglicht en het liefst een beetje zon fotografeer. Dan komen de kleuren toch het mooist tot hun recht.  Het zeepaardje en de rest van de stempels zijn van Crafty Individuals, CI-272 "Seaside Treasures". De ondergrond is gemaakt met o.a. Cosmic Shimmer, kleur Teal Wash. Het zeepaardje en de overige stempels zijn gestempeld met Adirondack Dye Ink, kleur Stream. 
De volgende kaart is weer heel wat anders met als thema "London".

De ondergrond is gemaakt met een embossingfolder van Do Crafts-Papermania, namelijk Union Jack uit de serie Portobello Road. Met Distress Inkt heb ik de verhogingen gesponst en heb hier nog weer wat water op gespat, voor een vlekkerig distressed effect. De toren is natuurlijk de Big Ben en deze stempel komt ook uit de serie Portobello Road "Vintage". Ik heb geen idee wie de man op de stempel is. Een of andere uitvinder denk ik. Deze stempel en het woord "London" zijn van de Oxford Impressions sheet "Steampunk". De gebruikte kleuren zijn Festive Berries en Faded Jeans.
Vanmiddag ook weer lekker gekliederd met dylusions, colorwash en cosmic shimmers. En gestempeld voor m'n volgende kaartje. Maar die komt de volgende keer en ik ben van plan om het niet weer zo lang te laten duren. Bovendien staan er een paar beurzen op m'n lijstje waar ik heen wil en waar ik hopelijk weer wat inspiratie kan opdoen.

2 opmerkingen:

Annie zei

Hi Henriette. Both of you makes are stunning. I love the colours of the CI stamps. The seahorse is just amazing. The London them is also beautiful and I so love the background.

Crafty Hugs

Annie x

Gerrina zei

Fijn om weer wat van je hier te zien! Ben helemaal weg van de 1e kaart! Kan me voorstellen dat jij het ook lastig weer vind om iets te fotograferen... Groetjes, Gerrina